اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

نتیجه بازی مصر و مراکش+ فیلم گل‌ها| باز هم کی‌روش مراکش را شکست داد

  • کد خبر: ۹۷۵۶۸
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
نتیجه بازی مصر و مراکش+ فیلم گل‌ها| باز هم کی‌روش مراکش را شکست داد
تیم ملی فوتبال مصر موفق شد تیم ملی مراکش را با نتیجه دو بر یک از پیش رو بردارد و به جمع چهار تیم برتر جام ملت های آفریقا راه یابد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا، تیم ملی مصر و مراکش به مصاف هم رفتند و در نهایت این شاگردان کارلوس کی‌روش بودند که موفق شدند با نتیجه ۲ بر ۱ حریف پرمهره خود را از پیش رو بردارند. این دیدار ابتدا تیم ملی مراکش خیلی زود توسط بوفال از روی نقطه پنالتی به گل رسید و در پایان نیمه نخست برنده به رختکن رفت.

اما در نیمه مربیان این تیم ملی مصر بود که موفق شد خیلی زود به بازی برگردد. دقیقه ۵۲ روی اشتباه یاسین بونوئه، گلر تیم سویا، محمد صلاح در ۶ قدم دروازه خالی مراکش را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در ادامه حملات ۲ تیم بی اثر بود و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در دقیقه ۱۰۰ ترزگه تازه وارد موفق شد روی پاس طلایی صلاح، دروازه مراکش را برای بار دوم باز کند تا این تیم مصر باشد که پس از حذف ساحل عاج، در آستانه پیروزی دیگر مقابل مراکش قرار گیرد.

در ادامه حملات تیم ملی مراکش بی فایده بود و این شاگردان کارلوس کی‌روش بودند که موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر آفریقا راه یابند.

در دیگر بازی‌های این مرحله، بورکینافاسو با حذف تونس شگفتی ساز شد. کامرون، میزبان رقابت‌ها با دو گل از سد گامبیا گذشت.

امشب با برگزاری دیدار سنگال و گینه استوایی تکلیف چهارمین تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی مشخص خواهدشد.

مصر که در مرحله قبل، ساحل عاج را در ضربات پنالتی حذف کرده بود، در ادامه و در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف کامرون برود.

ویدئو گل صلاح به مراکش

 

ویدئو گل‌های مراکش و مصر در جام ملت‌های آفریقا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->